مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ (۲۲ فروردین ۱۴۰۲) | فینال زودرس لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۵۸۱۴۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ (۲۲ فروردین ۱۴۰۲) | فینال زودرس لیگ قهرمانان اروپا
تیم‌های مدعی منچسترسیتی و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲، در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، اولین و حساس‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی فرداشب برگزار می‌شود که بسیاری از کارشناسان معتقدند تیم برتر این مسابقه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ امسال را به خودش اختصاص دهد. جدال تیم‌های انگلیسی و آلمانی پیش از این هم در تاریخ همیشه جذاب و دیدنی بوده و هواداران فوتبال احتمالا فردا‌شب یکی از دیدنی‌ترین مسابقات این فصل اروپا را تماشا خواهند کرد. اوضاع دو تیم نسبت به هم کاملا متفاوت است. شاگردان پپ گورادیولا در ۳ بازی اخیرشان، ۳ برد کسب کرده‌اند و آمار وحشتناک ۱۴ گل زده و ۲ گل خورده را ثبت کرده‌اند! در آن سوی میدان‌ اما بایرن مونیخ هفته قبل در یک تصمیم بحث‌برانگیز توماس توخل را جانشین ناگلزمانی کرد‌ که انصافا تا اینجای فصل عملکرد خوبی از خودش به‌جای گذاشته بود. باوارایی‌ها در ۳ بازی اخیر، ۲ برد و یک باخت را در کارنامه خودشان دارند و با ۶ گل زده و ۴ گل خورده به انگلیس سفر خواهند کرد.


غول‌های فوتبال آلمان و انگلیس پیش از این ۶ مرتبه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که سهم هر تیم ۳ برد و ۳ باخت بوده است. سیتیزن‌ها در مجموع ۶ بازی گذشته، ۹ بار دروازه مونیخی‌ها را باز کرده‌اند و باواریایی‌ها هم ۱۰ مرتبه توپ را به تور منچسترسیتی رسانده‌اند. جالب اینکه به گواه آمار، هیچ‌گاه بازی این دو تیم مساوی نشده و می‌توان امیدوار بود که فرداشب یک نمایش زیبا و البته پرگل را شاهد باشیم.


بر اساس اعلام اتحادیه فوتبال اروپا، قضاوت دیدار تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ را خسوس خیل مانسانو از اسپانیا سوت خواهد زد، داوری که اتفاقا در ماه‌های اخیر کم حاشیه نداشته است. مانسانو به‌خاطر قضاوت‌های پر‌حرف‌وحدیثش در اسپانیا مشهور است و به‌خصوص بارسایی‌ها از او دل خوشی ندارند. خیل مانسانو در آخرین هفته لالیگا قبل از شروع جام جهانی با اخراج‌کردن روبرت لواندوفسکی حواشی زیادی را باعث شد. بارسا در زمین اوساسونا ۱۰ نفره ۱-۲ برنده شد، ولی اخراج روبرت لواندوفسکی حرف‌و‌حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->